22 Şubat 2009 Pazar

mantıksız sorunsallık ve çıkış noktası. Vol:2.

BliHackk - engelleri oluşturan şeylerin sadece blöf olduğunu bilmek nasıl bişeydir peki abi?
Legoloman - abi eğer ortada bi blöf varsa, bi masa ve oturanlar var demektir. blöf bile yapmayan insanların olmadığı masada tek olmanın ne olduğunu anlatmam çok zor sana.
BliHackk - yalanlarla çevrili bir ortamda, yalancı duygularla çevrili ortamda bulunmak yerine, berrak, temiz ve kimsenin bulunmadığı bir ortamda hayatımı yaşamak isterim abi.
Legoloman - berrak ve temizle tanımlamak istediğin kocaman bi karanlık ve boşluk ise eğer, tavsiye etmem abi. çünkü benimkisi yeterince karanlık ve boş.
BliHackk - karanlık ve boşun içinde kaybolmayı bekleyen adam olmak yerine, aydınlık arayışına başlamış bir adam olmayı tercih etmez misin abi?
Legoloman - isterim ama böyle bir imkan yok abi. böyle bir seçenek de yok. bunu yapabileceğim kimse de yok.
BliHackk - bazı şeyler için kimse ye ihtiyaç yoktur abi. sadece sen ve bilinçaltın vardır abi. seni bu olaydan çıkarması gereken, bilinçaltındaki kötümserliği uçurmaktan geçiyor abi. bunu da biliyo olmalısın.
Legoloman - kötümserliği uçurmak.. içinde bulunduğum durum kötümserlikten başka bişey değil abi. bunu yok edecek bi güç de yok. başka birşey yok ki uçurabileyim..
BliHackk - bunu yok edecek tek bir güç var abi. o da kendinsindir. sadece özgüvendir abi bazı şeyler. sadece test etmek içindir kendini. gelecekte baktığında vay be ne kadar umutsuzmuşum dememek içindir. yaşamak içindir kısacası.
Legoloman - abi bunları düşünmek kolay fakat nasıl yapılacağı konusunda elimizde hiç bişey olmadığı konusunda hem fikir olmalıyız.
BliHackk - abi yaratıcılık. insanın diğer bütün yaratılanlardan tek farkı.
Legoloman - ben kendimin diğer ırklardan üstünlüğünü kanıtlamaya çalışmıyorum. yaratıcılığın temek öğesi yetenektir. bazı insanlarda bu varken bazılarında ise yoktur.
BliHackk - ırklardan bahseden olmadı abi. veya toplumlardan. benim bahsettiğim sadece küçük bir ayrım. insan ve "the others" arasında. "her insanda açığa çıkması gereken bi potansiyel vardır" bunu ben söylemiyorum, insan söylüyor abi.
Legoloman - abi demeye çalıştığım şu; diğer ırklardan üstün olmak, ya da bunu kabul etmem, içinde bulunduğum durumu zerre kadar değiştirmiyor. yani "vay be diğerlerinden üstünüm öylese koy götüne rahvan gitsin" dememi mi bekliyorsun?
BliHackk - hayır abi, oturup çözüm üretmeni istiyorum abi. "ay çok kötü, herşey bok, ben değişemem, kimse olmayacak, ühühühü!" değil yani.
Legoloman - böyle söylemiyorum. sadece şu an için içinde bulunduğum durumu değiştirecek bişey olmadığını söylüyorum. nasıl değiştirebileceğimi düşünmedim mi sanıyorsun?...

böyle uzar gider bu.. best friend arası tartışma ortamı.. olur öyle..

Hiç yorum yok: